بانوی مرگ مغزی در مشهد به شش بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بیش از ۱۰ هزار زائرخراسانی از فرودگاه مشهد راهی سرزمین وحی می شوند | عملیات رفت زائران تا ۱۲ خرداد ماه ادامه دارد احکام حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین اجتماعی صادر شد + مشاهده و لینک سامانه پیش‌بینی تداوم رگبار و رعد و برق در بیشتر استان‌ها (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۸ دلیل یائسگی زودرس‌ در زنان | راهکارهای درمان یائسگی در جوان‌‌ها تناقض واقعیت با چهره افراد در مجازی! کودک درونت را در آغوش بگیر روایتی از تخلف در فست‌فود‌های کیلویی چطور از شر شنبه‌های بی حوصلگی خلاص شویم؟ سیل، جان دانش آموز سرخسی را گرفت(۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چرا روشنایی در خانه مهم است؟ کمبود داروهای درمان «تومورهای مغزی» کودکان قیمت شیرخشک نوزادان زیر ۲ سال تغییر کرده است؟ ۶ گام اساسی برای پیدا کردن شغلی که ما را راضی و خوشحال کند عواقب روانی این‌که بخواهید فرزندتان «بهترین» باشد بیش از فرزندتان نگران درس‌خواندن او نباشید مهم‌ترین علامت کنسرو‌های فاسد | به این ویژگی ظاهری قوطی‌های کنسرو توجه کنید
سرخط خبرها

آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در کشور | ۱۶ مهر ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۸۳۱۷۹
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در کشور | ۱۶ مهر ۱۴۰۰
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار واکسیناسیون در برابر بیماری کرونا را به تفکیک دز اول و دوم اعلام کرد. این آمار تا تاریخ ۱۶ مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است.

به گزارش شهرآرانیوز -مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا کنون ۴۳ میلیون و ۹۵۳ هزار و ۱۰۶ نفر در کشور دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

همچنین، ۱۸ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۶۴ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۶۲ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۱۷۰ دوز رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->